onsdag, oktober 04, 2006

Jag tror att bebben buffade i mig igår...
Låg på mage medans Finn smörjde in mig på ryggen &
då var det som om någon petade mig i magen fast inifrån...
Vill att den ska ge sig till känna ännu mer!
Jag antar att jag kommer att få äta upp de orden sen
när man inte kan sova på nätterna för att det känns
som en boxningsmatch i magen...

Försöker komma underfund med hur man ändrar designen på bloggen. Har för mig att man kunde ändra det i efterhand... Har redan tröttnat på den billiga rosa. Jag vill ha beiga och bruna naturliga toner... GE MIG!

Har ensamhemmakväll ikväll.
Både skönt och extreeeeemt långtråkigt.
Vad ska jag hitta på?
Borde kanske passa på att pyssla lite,
men har ingen som helst inspiration...
Passar på att sortera lite i min pysselpärm
så kanske inspirationen flöder :)
Jag hoppas att den är tillbaka till den 17e,
för då ska det pysslas!

Inga kommentarer: