måndag, november 13, 2006

Får man verkligen säga vad som helst till någon bara för att den är gravid?

Pratade med en kvinna på jobbet idag,
vi kan kalla henne Margareta (eftersom hon heter det).

M: "Hur många kilo har du gått upp i vikt nu då?" (uppmanande)
J: "5 kilo tror jag."
M: "Ja, du har ju gått upp flera kilo sen jag såg dig sist.
För en vecka sen..." (menande)

Vad svarar man på det??
Vad har du din skrumpna tantalura för rätt att pika mig?
Har du inget roligare att pyssla med än att klanka ner på
andra tycker jag riktigt synd om dig.
Förstår du inte att man blir ledsen?

Finn blev förresten sparkad i magen av Bruce Lee i lördagsmorse :)
Och idag är det 100 dagar kvar till BF :D
Grattis till oss!

"Ingen jävel når mig nånsin mera..." ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska jag skicka juggemaffian på henne!? Kärring! Du är vackrast.