torsdag, januari 11, 2007

Sitter med Crazy med Patsy Cline i lurarna,
lösgodis i nya Ittalaskålen & antikrundan i bakgrunden.

En bra dag…
Sov tills jag vaknade av mig själv, riktigt skönt.
Kollade lite på film och vaknade i min egen takt,
Pappsen kom förbi med vovvsarna och frukost. *mums*

Tog det lugnt och rensade en massa pärmar.
Bort med allt bös…

Mötte Jessie vid Skanstull.
Mäktiga Ma
ya på Blå Lotus i röda rummet.
Sen prommis bort till Koh Phangan för efterrätt.
Kao Tom Mat -
Fräsh mangopuding med kokossås.
Serveras med varm banan-stickyRice Bakat i bananblad för min del.
Banan
a Pancake - Pannkakor med fyllning av banan,
kokosgrädde & palmsocker med vaniljglass till Jessica.
Riktigt gott var det.

Samtal till Lina som inte svarade, tokigt ju…

På allmän begäran del två:











Såhär ser förresten bebis ut idag…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh jag vill tillbaka bland vågbrus o neonlampor! o pannkakor :) hehe fattade inte att det var vaxduken först... fiiin! du är bästast.middag snart! puss!

Anonym sa...

Vad är det på den översta bilden? Var är bildtexten´??