torsdag, februari 15, 2007

Ingen bebis än. Bu...
Men en glad nyhet är att jag har kunnat sova de senaste två nätterna...

Shoppingen i tisdags resulterade i detta:


Igår när Finn kom hem från jobbet fick bebisen
två alla hjärtansdagpresenter av sin pappa :)

Och jag fick rosor :D
Vi åt middag och begav oss till Sickla där det blev mer shopping.
Det kommer att bli en brun unge. En Bruno?Efter det åkte vi hem till Mysmia och drack kaffe (ja, inte jag då) och åt Elinabakade kärleksmums :) Vi passade även på att måla mina tånaglar. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, men det går verkligen inte att fota sina tår ensam med världens tjockaste mage. Men man får kanske ett hum iaf...

När vi åkte därifrån hade vi hela bilen full av lånade flyttkartonger och tygstuvar. Kartongerna är till oss och stuvarna till mammas jobb :)

Idag har Jessie varit här och kärleksmumsat.
Fick en gudomligt söt body till bebisen och en pocketbok till BB.
Ja, Lina. Han glömde det igår, men det visste jag ju ;)

Nu är det krypanerisängenochkollaheroesdags

4 kommentarer:

Anonym sa...

män ;) allt ser riktigt bra ut o dina nalgar matchar ju bäbins kläder. själv har jag grisrosa, supersött!

Elina sa...

You can´t live with them and you can´t... Ja, eller? :) Snälla, låt mig visa upp mina naglar för folket på förlossningen! Rosa funkar alltid

Anonym sa...

bella donna. bodyn med de bruna elefanterna var så söt så var tvungen o köpa en till mony :) köpte även söt turkos tröja med äpplen på, o den där elefantbodyn från h&m också hihi :)

Anonym sa...

nu finns det en bäbis! GRATTIS o välkommen theo. många kramar från ossa alla fyra