tisdag, februari 13, 2007

Stanna världen, jag vill kliva av...

Det känns som om jag behöver en paus nu.
Inte lång, bara så att jag kan kliva ur mig själv och
försöka greppa vad vi står inför.
Allt har gått så himla fort och jag har inte riktigt förstått
Klart jag förstår rent kroppsligt att det ligger en bebis i min mage,
men jag har inte förstått att det är vår bebis...
Vi har ansvar för att den får allt den behöver och utvecklas till en stark individ. Allt känns väldigt vuxet.
Realitycheck...

Dagens datum är 2007-02-13
Du har gått 271 fulla dagar (av 280).

Du är i tredje trimestern (av tre)
Du är i 9:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 10:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 39:e veckan (av 40)
Du är i v38+5 (av 40+0)

I lördags var det ferre :D
Himlans trevligt att träffa alla flicksen!
Massa god mat och dryck.
T.o.m. jag kände mig bakis dagen efter...
Kan ifs bero på att jag nästan inte sov ngt den natten.

Har haft problem senaste kvällarna med att jag är himlans trött,
men när jag väl går och lägger mig är jag hur pigg som helst.
Natten till igår somnade jag vid fyra och vaknade 5-6 ggr fram till klockan 7. Sen sov jag som en stock 7-11:30.
Inatt somnade jag vid 2 och vaknade halv 6 och kunde inte somna om.

Nu sitter jag och väntar på att de ska komma och besiktiga
vår lägenhet inför flytten :D
När de är klara kommer min käre far och hämtar upp mig.
Ringde och schasade upp honom ur sängen för nån halvtimme
sen och sa att han ska skjutsa mig till Farsta så att jag kan få shoppa lite. Ok, sa han :D

Inga kommentarer: