fredag, mars 16, 2007

Helg igen...

Vekorna går så himla fort.
På söndag fyller mr T en månad redan...
För en månad sen stod vi här och huffade och puffade lite smått...
Inte fan var det skönt, men helt klart värt det...


Idag tog jag och T mod till oss och steg på tunnelbanan och begav oss in till storstaden för att träffa molntussbitchen... Vi gick runt i lite affärer och satte oss sedan på ett café fär att äta lunch och prata om Keramikbarn ;)


De svarta har Finn gjort och de vita har jag gjort .
Inte illa för att vara första gången?

Häromdagen blottade jag mig själv och skrev mina sex punkter, men jag glömde den "värsta"... Jag är pervers på kontorsmateriel. Det här är ett urval av pennor som gömmer sig i mina lådor. Måste rensa inför flytten...

Nu ska vår lilla familj lägga oss och nanna så vi orkar packa imorgon.
Btw vi behöver nog låna era flyttkartonger om det går för sig tussen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jättefina skålar! ja tiden går fort, jag skulle nog tippat två veckor, men icke. hoppas det går bra idag :)

Stina sa...

Nämen så gullig liten parvel. Kram Stina

Anonym sa...

vad söt du är som kallar mig för tussen. kom förbi o hämta lådorna imorgon em då donna :) så glad att ni kom ikväll. är så kär i dig o theo. o lite i finn då, bara för att han inte ska känna sig utanför hihi. nu sova, herre gud hur ska jag orka jobba imorgon?! du är bäst. puss. ps.jag o lina hade 3 rätt i öltestet, vi vann ouso :D ds.