fredag, mars 09, 2007

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har sjuka tvångstankar när det gäller att hänga tvätt.
Allt mitt måste hänga till höger och Finns till vänster.
Tunga saker som byxor eller handdukar måste hänga längst ut.
Är det flera saker av samma sort (handdukar, strumpor, kalsonger)
så måste de hänga tillsammans.

2. Min drömbil när jag var liten var en guldfärgad volvo 240.
Det skulle funkat med en Televerketorange,
men drömmen var en guldfärgad.

3. När jag var 10 år bestämde jag mig för att om jag skulle få en son
skulle jag döpa honom till Theo. And here we are...

4.När jag äter Daim måste jag "skala av" chokladen först
och sen äta knäcken.

5. När jag var "ung" hade jag och mina tjejer ett husdjur. Han hette Oswald
och var en gummiorm. Vi sydde kroppsstrumpor och tog med honom utomlands. Bor Oswald i Örebro nu?

6. Jag älskar melodikrysset, och är ruggigt bra på det.

Både Jessie och Lina har ju redan svarat och de (förutom Finn) är
nog de enda som har en blogg som läser detta.
Christin & Fia (och andra givetvis) får gärna svara i "Comments".

Inga kommentarer: