fredag, mars 09, 2007

Tidsfördriv...

Är du kär? Ja.
Är du en sportfåne? Fåne är ett negativt ord. Jag gillar sport.
Är du likgiltig? what?
Är du röksugen? Nej
Är du rik? Inte pengamässigt
Är du fattig? I´ll get by. Men fösäkringskassan är inte direkt generösa.
Är du trött? Inte just nu.
Är du shoppingsugen? Oh ja! Har suttit inne i 3 veckor.
Är du töntig? Töntig fråga.
Är du ressugen? Ja. Men det får vänta lite.
Är du skolsugen? Lite.
Är du irriterad? Nej.
Är du alkoholsugen? Jaaa. En (eller flera?) iskall öl på en uteservering i solen skulle inte sitta fel.
Är du saknad av nån? Förhoppningsvis.
Smeknamn? Misse. Tjållan. El-lina. Pinglan. Pinan. M.fl.
Bästa åldern? Svårt...
Bästa tidningen? Läser inte så mycket tidningar.
Hur sminkar du dig? Vardags: Lite ögonskugga och mascara. Party: Lite ögonskugga och mascara.
Höstens accessoar? What?
När stal du senast något? Brukar inte stjäla.
Hur många timmar sov du inatt? 22-03 Sen amma. 03-06 Sen amma. 06-09 Sen amma.
Vilken film såg du senast? Pans Labyrinth.
Vilken internetsida besökte du senast? imdb.com
Vad sa du senast till vem? "Jag älskar dig" till Finn.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Styvmor: "Kan du messa en bild på Theo."
Vad gjorde du i förrgår? Fikade hemma hos faster med henne och farfar.
Vad har du gjort idag? Promenerat till Konsum och hängt tvätt.
Vad ska du göra idag? Fredagsmysa med bejb.
Hur många msn-kontakter har du? 52.
Vilket land besökte du senast? Indien feb06.
Hur många snälla känner du? Många.
Vad såg du senast på tv? Tredje klotet från solen.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Yamaha.
Senaste köp? Blöjor.
Vad har du dåligt samvete för? Att jag får vara hemma och Finn måste jobba.
Vad har du för skor? Mest Gympadojjor just nu. Annars blandat.
Vad har du på dig idag? Jeans och linne
Vilken musik har du lyssnat på idag? Radio.
Skulle du säga nej till sex idag? Tror inte det. Men somnar nog innan frågan hinner ställas.
Är du vegetarian? Nej.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja
Vad heter dina kusiner? "Äkta": Annelie, Rebecca, Markus, Mattias, Danielle och Harald. "På låtsas": Mikael, Ellen, Lucas, Linn & Klara.
Är du feminist? Jag är för jämställdhet ja. Om det är feminism vet jag inte.
Vad drack du senast? Smakens Poesi (apelsin & morots juice).
Gillar du att laga mat? Ja.
När sjöng du senast? När jag bytte blöja på Theo sist.
Håller du det städat? Njae.
Vad gör dig lycklig? Människor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

rekord, 3inlägg. 1dag. väck theo så får du något att göra ;)

Elina sa...

Men åh! Först klagas det över att jag aldrig skriver, och nu klagas det på att jag skriver för ofta. Aldrig kan man göra något rätt :P