söndag, juni 03, 2007

Helgen har varit urmysig!
När F slutade kom hem från jobbet igår åkte vi ut till mossimossis landställe och åt rabarberpaj! Mumsfillibabba. Efter fikat tog vi en promenad och spanade in småtjurarna som försökte idka samlag med varandra... Sen grillade vi fläskfilé och majskolvar. Ännu mera mumsfillibabba! När vi ätit färdigt åt vi ännu mera paj! De har förresten en egen korvkiosk...Imorse när vi satt ute och åt frukost fick jag en rejäl bränna på brösten... Redigt skönt när mr. T är där och klöser med sina långa naglar (somjagmåsteklippanuikväll,tackförpåminnelsen). När vi ätit frukost och badat Harald åt vi ännu mera paj!

Nu ikväll har jag passat på att laga ett par jeans i grenen så man slipper skämmas när man är ute bland folk. Jag har även tryckt en body till Kusin Harald:Början av veckan är fullspäckad...
Måndag:
Avslutning på mammagruppen.
Avslutning på fästmans-pappas-fästmös-dotters fritids
(eller skola, vet inte riktigt).
Tisdag:
Lillkusin tar studenten (ja, inte Harald utan den som var minst till för 4 månader sedan) .
Onsdag:
Kär vän fyller år och firar sin hälsonånting examen.

Nu ska jag kolla runt i min tyglåda och sen om jag kan hitta lite tyg till en "blöjnecessär".
Natti natti

Inga kommentarer: