tisdag, juni 26, 2007

Ont i fötterna...

Imorse kom målaren.
Så fruktansvärt skönt att få lägenhet iordninggjord.
Det känns som om den blir mer vår då...
När målaren kommit igång åkte jag och mr T in till stan för att träffa Låvisa & Alkoanna! Det var grymt längesen jag såg dem så det var riktig trevligt att ta en islatte i Kungsan och uppdatera sig. När det var dags för Anna att kila iväg till jobbet i baren så mötte jag upp Finn och vi tog en lååååång promenad från city, runt halva söder och hoppade på Tunnelbanan vid Skärmarbrink. Därav de onda fötterna.

Igår fyllde Finn år!
Hipp hipp hurra! Stora killen! :D
Vi firade genom att äta middag på Thai Boat som svärmor bjöd på. Mums!!
God morgon F!

2 kommentarer:

miss cloudberry sa...

gratta honom i efterskott från oss. jusst dit har jag tänkt ta min på hanses födelsedag :)

Elina sa...

Det är gudomligt där.
Jag åt kyckling med cashewnötter.
Men det kanske var du som inte åt kyckling????
Då kan jag rekommendera det till D.
F hälsar och tackar :)