torsdag, oktober 19, 2006

Slempropp.

Ett otroligt äckligt och irriterande ord som
sitter fast i min hjärna. Kan inte få ut det. *banka*

Pratade med en vän, vi kan kalla henne Anna ;),
på msn häromdagen. Hon skrev:
"hur säger man till någon att man tycker att det är ballast i
världen att dessa två får en liten bebis tillsammans?
jag menar det. du och Finn är bäst tillsammans."
Fick mig alldeles tårögd ju...
Du är underbar! Imorgon på jobbet ska vi ruggigt kul!

Jag har börjat blöda näsblod nått så enormt.
Gör aldrig det annars, men senaste veckan är det nästan varje dag.
Täppt i näsan är jag också. Brukar tydligen bli så när man är på smällen...
Som tur är har halsontet försvunnit :)

Nu ska jag ta hand om tvätten sen är det jobbajobbajobba

Kom ihåg mig då

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker slempropp låter gulligt:)
miss my babe