onsdag, oktober 18, 2006

Mer pyssel åt folket...

Var hemma hos Jessibäst igår och åt fisksoppa & pysslade.
Ny bekanstskaper är alltid trevligt :)
Pärlor, kylskåpsmagneter, decoupage & korsstygn i massor.
Synd att vi inte var fulltaliga bara, hade velat träffa M.

Babe & Lisa kom och hämtade mig när mina ögon började gå i kors.
Skönt att slippa kuska runt söderförorterna med tuben.

Kollade lite på Persbrandtprogrammet
(han verkar vara en skön människa, cred åt honom)
innan jag gick och la mig för att surfa lite i sängen.
Medans jag låg där i godan ro får bebben spader
& börjar kicka som aldrig förr :)
"Finn vakna, vakna. Känn på min mage"
Jag vet inte om han vakande tillräckligt mycket
för att känna kängan som bebisen slängde iväg precis då.
Han mumlade ngt om att han gjorde det iaf :)
Himla kul att det börjar kännas utifrån :)

Nu är det åka-till-jobbet-dags

Inga kommentarer: