torsdag, december 28, 2006

En tripp till Mvc och Farsta bev det idag.
Skulle lämna Check-up prov från UVI:n.

Så nu har jag bestämt oss...
Det blir den praktiskta skötväskan (den var ganska snygg också)...

Hann med en fika med Farfar i Farsta också.
Han hade julklappar till oss & "Pocket" :)
"Pocket", som han kallar bebisen efter pappa, fick ett jättefint
brev där det stod lite om varför folk i vår familj hette som de hette
och kallades som de kallades & en snöglob.
Jag och Finn fick 2 snygga ljuslyktor från Indiska. Lite impad att
gamle gubben lyckades pricka rätt.
Jag fick ett silveramband som såg gammalt och dyrt ut.

Nu är det dags att krypa ner under täcket & kolla på Rome.
Imorgon ska jag jobba för första ggn sen i onsdags förra veckan.. Buuu.
Men sen är jag ju ledig i 3 dagar till :)

Ska förresten på middag hos Fisen imorgon.
Ska bli himlans trevlig.
Längesen jag träffade henne (och de andra).

Nu sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt det var att ses igår!!

Är fortfarande helt lyrisk över att jag kände honom sparka!! Har berättat det för Niklas och mamma idag! Det är så himla underbart!

Ha ett bara slut på 2006 och en bra början på 2007!! Kramar Christin