måndag, januari 01, 2007

Nytt år...

Känns inte annorlunda idag jämfört med igår.
Det enda som betyder ngt är att vi är på rätt
sida om nyåret för att få träffa vår bebis.
Satt på golvet & rensade papper idag när jag
kände bebisens huvud i ena sidan.
Man kände huvudformen jättetydligt!
Läskigt och enormt tufft på samma gång.

Inatt drömde jag att bebisen kom.
Det var en pojke :) Massa mörkt hår hade han.
"man ser vem som är pappa iaf", sa jag.
Nu står det lika i drömmar.
2 st att det blir en flicka & 2 st att det blir en pojke.

Dagens siffror:
Dagens datum är 2007-01-01
Du har gått 228 fulla dagar (av 280).

Du är i tredje trimestern (av tre)
Du är i 8:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 9:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 33:e veckan (av 40)
Du är i v32+4 (av 40+0)

Såhär ser jag förresten ut underifrån...














Nyårsaftonen spenderades i mysbyxor framför film.
Skulle gått på fest inne i stan men Finn var för sjuk :(
Ganska mysigt att vara hemma bara han och jag,
även fast laxen och räkorna ligger & blir dåliga i kylen
för att han inte hade någon aptit igår.
Det blev iaf mousserande vin (alkofritt) vid tolvslaget.

Gott nytt år !

1 kommentar:

Anonym sa...

gott nytt år!