tisdag, januari 30, 2007

Den amerikanska klyschan…

Sitter och äter Ben&Jerry direkt ur paketet till frukost.
Hur Matchsticks Men är jag inte? :)
Men jag har Peace of Cake, jag tror att jag är besatt…
Can man få cravings så här sent i graviditeten??

FInn sprider förövrigt ett rykte på nätet att min navel har poppat ut och att bebisen är färdigbakad. Jag vill härmed dementera det ryktet. Jag har fortfarande min navel kvar. Sådeså!

Gårdagen..
Ja, vad säger man.
Vi skulle visa Finns lägenhet.
2 låssmeder & 3½ timmar senare kom vi in i lägenheten,
men då hade de vi skulle visat lägenheten för åkt hem till Norrtälje :).
Men de fick se min lägenhet iaf.

Ringde min hyresvärd idag och bokade flyttbesiktning och beställde anmälningspapper.Nu är stenen i rullning.

”Den man ligger med får bädda”.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå du måste ju skriva om våran roliga utekväll. du satt ju o tönkte hela kvällen på vad du skulle skriva i bloggen dagen efter. skriv kvinna, skriv!

Elina sa...

Skriv själv kvinna!