måndag, februari 05, 2007

Oj vad fort tiden går. En vecka bara flyger förbi…
Nu har jag bara 2 dagar kvar på jobbet.
Sen är det semester. Vad ska jag göra då?
Packa flyttkartonger kanske :D
Såhär ser lägenheten ut:

Så spännande! Imorgon ska vi fylla i ansökningspapperna.

Helgen var fullspäckad.
I fredags var vi på La Cucaracha med Jessie och Robin.
Vill inte avslöja mina tankar. Vet ju att det spioneras en del ;)
Officiellt var det mycket trevligt med god mat och… sällskap.
Inofficiellt hade jag skitkul och skrattade så att jag grät.
Kommer inte ihåg så mkt av kvällen (de blandade nog ihop min och Finns drinkar), men det var snygga bartenders, sylvassa PB´s, rosförsäljare & prat om Fredriks bratwurst (den är poppis bland tanterna i Björkhagen). Svårt att göra kvällen rättvisa, men de inblandade vet…

Fick (köpa för egna pengar) B&J! Men orkade inte äta den när vi väl kom hem. Var supermätt! Kollade på Rome, sååå bra!

I lördags städade vi lite och stack sen iväg till Babyland i Länna och införskaffade denna lilla läckerbit :D I love it! När vi skulle betala var det 300 kr rabatt på den. Perfekt!


Vi hämtade upp mammsen på vägen hem och hon fick gå igenom våra ikeaplastkassar med böcker. På eftermiddagen var det obligatorisk närvaro hos moster som fyllde år. Mysigt att på snusa lite bebis. Snart är det vår tur bejb! Det kommer uppenbarligen gå kanonbra om man ser på övningsobjektet:

Söndagen bestod av flåsande med Svärmor, fika med svägerskan och fika med svärfar med sambo. Satt i soffan hela dagen :)

Har haft sammandragningar hela helgen och idag så nu får du komma ut unge! Det sker vadslagning på jobbet om vilket datum den kommer…

Imorgon får jag en liten kusin!! :D
Om den inte kommit ut av sig själv blir moster igångsatt imorgon bitti. Så spännande!!

Förresten kan någon berätta för mig vad jag har för strumpor?

Idag blir det inget citat utan ett urdrag ut RHCP bästa låt so far:
And if I saw the sun fall down
I'd pick it up and make a crown
One that was a perfect fit for you

Dagens datum är 2007-02-05
Du har gått 263 fulla dagar (av 280).

Du är i tredje trimestern (av tre)
Du är i 9:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 10:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 38:e veckan (av 40)
Du är i v37+4 (av 40+0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas det går vägen med lghen!

Anonym sa...

lina alltså tycka det :D